top of page

Cum sa faci sa-ti creasca barba in 2022 sau cum sa pari si tu mai barbat

Nu toti avem norocul sa ne creasca o barba pe care si mos Craciun sa o invidieze. Sau macar sa ne creasca barba - macar cateva floace acolo. Si eu am fost in situatia asta. Iata ce pasi am urmat pentru a-mi stimula cresterea barbii si acum ma pot lauda cu aproape o barba - chiar daca mai am anumite zone (goluri) la care lucrez, sunt mandru de ea.


Sa incepem, zic.


1. Mananca sa-ti creasca barba!


Da, chiar asa, activitatea ta preferata dupa bautura. Dar nu e vorba despre junk food sau alte prostii, ci despre chestii relativ sanatoase. Cresterea barbii este corelata in relatie cu alimentatia in mod direct prin productia de testosteron - astfel, mananca alimente bogate in proteine si acizi grasi nesaturati precum: peste, nuci, oua, avocado, etc.

Pro tip: Poti face o cura de vitamine care iti vor spori nivelurile de testosteron: Zinc, Magneziu si vitamina D. Bineinteles, nu lua niciun fel de medicament fara a te consulta cu medicul tau inainte.



2. Bea apa sa-ti creasca barba!


Nu, nu sunt prietena ta care iti zice sa bei apa de fiecare data cand te apuci sa bei alcool. Dar daca vrei sa-ti creasca barba, trebuie sa fii hidratat atat tu cat si pielea ta.

Pro Tip: Evita consumul de alcool si fumatul pentru ca aceste doua obiceiuri iti pot reduce nivelurile de testosteron si implicit cresterea barbii.


3. Fa sport sa-ti creasca barba!


Cresterea nivelurilor de testosteron din corp se realizeaza si cu ajutorul stimularii circulatiei sanguine si astfel sportul (antrenamentele de forta, antrenamentele cardio, orice antrenamente, numai sa te misti si tu nitel de pe canapeaua aia...) te ajuta sa-ti cresti o barba demna de ajutorul lui Mos Craciun.

Daca vrei sa afli cum sa slabesti, poti consulta articolele: Top 3 sfaturi pentru a slabi dupa sarbatori si Cum sa slabesti rapid si sanatos!



4. Spala-te pe fata sa-ti creasca barba!


Curata-ti bine fata si exfoliaza-ti pielea o data sau maxim de doua ori (daca lucrezi in medii cu praf si impuritati) pe saptamana pentru a preveni acumularea de sebuum si infundarea porilor, usurand astfel cresterea barbii. Foloseste o crema hidratanta dupa ce-ti exfoliezi pielea fetei.



5. Barbiereste-te des! (la mine a functionat!)


Desi este considerat un mit de foarte multa lume, barbieritul des pentru a stimula cresterea barbii chiar functioneaza. Cel putin la mine. Mai ales in zona obrajilor.

Cum am facut eu: M-am barbierit zilnic timp de 3 saptamani (atentie sa-ti hidratezi pielea fetei corespunzator) si apoi am lasat firele sa creasca timp de alte 3 saptamani. Am repetat procesul cateva luni de zile si pe obrajii mei luciosi a aparut un inceput de barba.


6. Tunde-ti periodic barba


Daca ai ajuns la aceasta etapa, esti deja seful lui Mos Craciun in materie de barba. Pentru a stimula o crestere sanatoasa a barbii tale, tunde-o la cateva saptamani (varfurile) si utilizeaza atat un sampon de barba (o data sau de doua ori pe saptamana) cat si un balsam de barba pe care trebuie sa-l masezi in pielea fetei de sub barba, nu sa-l dai ca pe gel de par pe barba!



Hai spor la barba!


Cu seriozitate,

Geo, "Sefu" la Casa

@The Guy

49 views0 comments

Comentarios


bottom of page